Политика за обработка на личните данни
Национална потребителска кампания „ПРАЗНИЦИТЕ СЪБИРАТ – HEINZ ГИ ПРАВИ ПО-ВКУСНИ 2025“

Правила за поверителност

Думите, изписани с главни букви в настоящата Политика за поверителност, имат същото значение, както е определено в Официалните правила на Кампанията, освен ако в този документ не е дадено друго тълкуване.

Възложителят и Организаторът обработват личните данни, предоставени от участниците в Кампанията, в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на физическите лица при обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни („Общ регламент относно защитата на данните“ или „ОРЗД“).

Администратор на предоставените лични данни е H.J. Heinz Supply Chain Europe B.V., Gustav Mahlerlaan 1228, 1081 LA Амстердам, Нидерландия, идентификационен номер NL 850230378B01 („Възложител“ или „Администратор“).

Обработващ на личните данни е „Ню Джен Маркетинг“ ЕООД, ЕИК 204227378, със седалище и адрес: гр. София, ул. „Проф. Велизар Велков“ № 20 („Организатор“ или „Обработващ на лични данни“).

Участието и предоставянето на лични данни за целите на Кампанията се основават на доброволното съгласие на участника, дадено при предварително предоставена информация относно обработването. Сайтът на Кампанията (https://heinz-promo.bg) се управлява от Обработващия лични данни, като Администратор на данните е Възложителят.

За целите на участието в Кампанията е необходимо регистриране в промоционалния сайт. Участникът предоставя лични данни доброволно и разбира, че регистрацията и даденото при нея съгласие за обработка са условие за участие. При участие в Кампанията участниците, които печелят, дават изричното си съгласие Администраторът да обработва техните лични данни (име, адрес, телефонен номер, имейл адрес и обръщение).

Чрез предоставяне на лични данни и участие в Кампанията, информацията за участника се включва в базата данни на Администратора и се обработва от Организатора. Ако е предоставено изрично съгласие, Администраторът може да използва тези данни и за директен маркетинг, собствени маркетингови цели, пазарни проучвания и предоставяне на информация.

Обработваните лични данни, целите и сроковете за обработване са следните:

  • Име – за идентификация на участника, провеждане на Кампанията, уведомяване относно участие и награди; правно основание – съгласие по чл. 6, пар. 1, буква а) от ОРЗД; срок на съхранение – 90 дни след края на Кампанията.
  • Име – за собствени маркетингови дейности и пазарни проучвания; срок на съхранение – 5 години след края на Кампанията (само при дадено съгласие).
  • Обръщение – за идентификация на участника; срок на съхранение – 90 дни след края на Кампанията.
  • Имейл адрес – за идентификация, комуникация и уведомяване във връзка с Кампанията; срок – 90 дни след края.
  • Имейл адрес – за маркетинг и пазарни проучвания (при съгласие); срок – 5 години след края на Кампанията.
  • Адрес на победителите – за доставка на награди; срок – 90 дни след края на Кампанията.
  • Телефонен номер – за уведомяване и координация на получаването на наградите; срок – 90 дни след края на Кампанията.

Съхранението на личните данни се извършва от Организатора. Възложителят има достъп единствено до името и имейл адреса на участника. Участниците разбират, че данните им могат да бъдат използвани за целите на обработване на претенции и упражняване на права до 90 дни след края на Кампанията. Правното основание за това е легитимният интерес на Възложителя по смисъла на чл. 6, пар. 1, буква е) от ОРЗД.

Ако участникът е дал изрично съгласие чрез отметка в сайта на Кампанията, след изтичане на 90-дневния срок Администраторът може да съхранява само името и имейл адреса на участника за маркетингова комуникация, пазарни проучвания и директен маркетинг за срок не по-дълъг от 5 години или до оттегляне на съгласието.

Участниците имат право:

  • да поискат достъп до своите лични данни;

  • да поискат корекция или изтриване на личните си данни;

  • да поискат ограничаване на обработването;

  • да възразят срещу обработването;

  • да оттеглят даденото съгласие по всяко време, без това да засяга законосъобразността на обработването преди оттеглянето.

Оттеглянето на съгласието за обработване на данни, необходими за участие в Кампанията, може да доведе до невъзможност за продължаване на участието. Оттеглянето на съгласие за маркетингови цели не засяга участието.

Участникът има право да подаде жалба до надзорен орган:

  • Комисия за защита на личните данни, България, София 1592, бул. „Цветан Лазаров“ № 2,
    тел. +359 2 915 35 18, имейл: dpo@cpdp.bg, уебсайт: https://www.cpdp.bg
    или

  • Dutch Data Protection Authority (Autoriteit Persoonsgegevens), PO Box 93374, 2509 AJ Den Haag, Нидерландия, тел. (+31) (0)70 888 85 00, уебсайт: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/

Запитвания относно обработването на лични данни могат да се отправят и към Администратора:
На вниманието на: Het Privacyteam
Имейл: gdpr@kraftheinz.com
Пощенски адрес: Kraft Heinz, The Shard, 32 London Bridge St, London, United Kingdom, SE1 9SG
Администраторът е длъжен да отговори писмено на участника в срок до 30 дни от получаване на искането.

Разкриване на лични данни
За целите на провеждането на Кампанията личните данни могат да бъдат разкрити на:

  • нотариус, присъстващ при тегленето на печелившите;

  • куриерска компания, ангажирана с доставката на наградите, само относно печелившите участници.

Лични данни няма да бъдат предоставяни на други лица без предварително уведомяване и съгласие на субекта на данните.

Възложителят няма да приема жалби след изтичането на 90 дни от края на Кампанията.

Допълнителна информация за Кампанията може да бъде намерена на https://heinz-promo.bg.
Възложителят може да променя настоящата Политика, като всяка промяна ще бъде публикувана на сайта.
Възложителят си запазва правото да прекрати Кампанията без предварително уведомление в случай на форсмажорни обстоятелства или злоупотреба. В тези случаи на участниците не се дължи обезщетение.

Дата на влизане в сила: 01.11.2025 г.