Как да участвам за награда?
Купи поне един продукт Heinz в периода 01.11–31.12.2025 г. Запази оригиналния касов бон или фактура с фискален бон и го регистрирай чрез модула на сайта www.heinz-promo.bg. Участието е валидно само с покупка, извършена в търговски обект или онлайн магазин на територията на Република България в рамките на кампанията.
Какъв е периодът на кампанията?
01.11.2025 г. – 31.12.2025 г. Регистрации се приемат до 23:59:59 ч. на 31.12.2025 г. (EET).
Какви са наградите?
10× Gift ваучера по 100 лв (51.13 EUR) 20× Брандирани куфара Heinz Изображенията са илюстративни; възможни са минимални различия според наличностите. Наградите не могат да се заменят за паричната им равностойност.
Кога ще бъдат изтеглени печелившите?
12.01.2026 г. Пълният списък с печеливши ще бъде публикуван на www.heinz-promo.bg в срок до 5 работни дни след тегленето.
Как ще разбера, че съм спечелил/а?
Ще бъдеш уведомен на имейл и/или телефон, посочени при регистрацията. При липса на отговор в срок 3 работни дни след първия контакт, се тегли резервен печеливш.
Как ще получа наградата си?
Наградите се доставят с куриер до адрес в България или се предават лично, срещу подписан приемо-предавателен протокол. Gift ваучерите могат да бъдат предоставени физически или електронно – според условията на издателя.
Какво трябва да представя, за да получа наградата?
Оригиналния касов бон/фискален бон (или фактура + фискален бон) за регистрираната покупка, документ за самоличност, както и евентуални допълнителни документи, изискуеми по закон. Съхранявай касовия бон до получаване на наградата, но не по-късно от 28.02.2026 г.
Мога ли да регистрирам повече от един касов бон?
Да. Имаш право на неограничен брой регистрации с различни касови бонове. Регистрация на един и същ бон повече от веднъж води до невалидно участие.
Има ли ограничение за броя награди?
Да. Един участник може да спечели максимум една награда в кампанията.
Имам ли право на избор на награда?
Не. Наградите се разпределят на случаен (лотариен) принцип и не подлежат на промяна или замяна.
Кои продукти участват?
Всички продукти с марка Heinz, закупени в периода и на територията на Република България. Покупки за търговски цели не се допускат.
Валидни ли са онлайн покупки?
Да, ако са извършени в български онлайн магазин и разполагаш с фискален или електронен бон, съгласно законодателството.
Какви документи се приемат?
Фискален бон, фактура с фискален бон или електронен документ за онлайн покупка. Снимката трябва да е четлива – търговец, дата, час, артикули, сума, номер на бона.
Какво става, ако върна стоката?
При върната или сторнирана покупка участието става невалидно.
Ако изгубя касовия бон?
Без оригиналния бон наградата не може да бъде предоставена.
Данъци и такси върху наградите
Ако се дължат данъци или такси, те са за сметка на Организатора. Печелившите следва да предоставят необходимите данни за законосъобразно деклариране.
Лични данни (GDPR)
Данните се обработват само за целите на кампанията – приемане на участия, теглене, обявяване и предоставяне на награди. Срок на съхранение – до приключване на кампанията и не по-късно от 60 дни след предоставяне на всички награди. Имаш право на достъп, корекция, възражение и изтриване съгласно Регламент (ЕС) 2016/679. Подробности в Политиката за поверителност на сайта.
Технически проблеми при регистрация
Провери интернет връзката и четливостта на снимката. При затруднения пиши на promo@newgen.bg с кратко описание и скрийншот.
Може ли кампанията да бъде променена или прекратена?
Организаторът има право да променя правилата или сроковете при извънредни обстоятелства, като публикува актуална информация на www.heinz-promo.bg. Всички вече валидно подадени участия се запазват.
Кой няма право да участва?
Служители на Организатора и свързани дружества, техни роднини до втора степен, както и юридически лица.
Други важни условия
Участието предполага приемане на Официалните правила. Невалидни, непълни или нечетливи регистрации не се зачитат. Организаторът си запазва правото на проверка и верификация. Използването на имената и образа на печелившите за комуникационни цели става само с изрично съгласие.
Контакти
За въпроси: promo@newgen.bg